DODANIE TOVARU

Aké sú možnosti dodania tovaru?

Tovar bude doručený Slovenskou poštou na adresu zákazníka s dobierkou splatnou na účet. Doručenie do dvoch dní. V prípade, že zákazník chce využiť iné služby Slovenskej pošty, alebo inej doručovateľskej spoločnosti, tieto budú po dohode hradené  v zmysle ich sadzobníkov zákazníkom.

Doručujete tovar aj do zahraničia?

Nie, tovar je doručovaný len v rámci Slovenskej republiky.

Kedy mi bude tovar dodaný?

Tovar bude odoslaný najneskôr do dvoch pracovných dní od potvrdenia objednávky, Slovenskou poštou. Slovenská pošta doručuje tovar v rámci dvoch pracovných dní.

Koľko zaplatím za dopravu?

Nie, tovar je doručovaný len v rámci Slovenskej republiky.

Koľko ma bude stáť poštovné, balné, manipulačné prípadne iné poplatky?

Poštovné, balné a manipulačné poplatky sú je účtované nasledovne:

  • 3,90,- eur pri platbe dobierkou.
  • 2,50,- eur pri platbe prevodom na účet.
  • 0,- eur pri objednávke na 50,- eur, nie je tento poplatok účtovaný.
  • 0,- eur pri osobnom prevzatí.

Môžem si vyzdvihnúť tovar osobne?

Áno, tovar je možné prevziať v našej predajni Darčekovo v Dolnom Kubín na ul. Samuela Nováka 1527 – (10 m nad Oravskou knižnicou ).  Samozrejme vtedy odpadá, poštovný poplatok a manipulačný poplatok.

Čo máme robiť ak mi príde objednávka nekompletná?

Ak ste si objednali viac kusov tovaru môže sa stať, že vám tovar bol odoslaný vo viacerých zásielkach (poštovné účtujeme ako pri jednej zásielke ak bola objednaná ako jedna zásielka). Prepravca mohol zvoliť doručenie v dvoch zásielkach. Pokiaľ Vaša objednávka je nekompletná viac ako 5 dní od potvrdenia objednávky- ospravedlňujeme sa za vzniknuté nepríjemnosti. Prosíme kontaktujte našu zákaznícku linku 0918 839 806 – kde sa budeme snažiť , čo najrýchlejšie problém vyriešiť k vašej spokojnosti.

Čo máme robiť ak mi príde objednávka poškodená, prípadne mám iný problém?

Odporúčame pred prevzatím tovaru od kuriéra tovar vizuálne skontrolovať. Ak je zásielka poškodená tovar nepreberajte.  V prípade že ste prevzali poškodenú zásielku – ospravedlňujeme sa za vzniknuté nepríjemnosti. Prosíme kontaktujte našu zákaznícku linku 0918 839 806 – kde sa budeme snažiť , čo najrýchlejšie problém vyriešiť k vašej spokojnosti.