Všeobecné obchodné podmienky internetového obchodu

Snažíme sa, aby všetko fungovalo  k najväčšej spokojnosti zákazníka. Napriek tomu môže dôjsť vplyvom rôznych nepredvídateľných situácii k drobným komplikáciám. Dávame svoje slovo, že budeme postupovať pri takejto situácii ústretovo.

V prípade potreby kontaktujte nás.

Právo na odstúpenie od zmluvy   |    Vrátenie tovaru a reklamácie

Najdôležitejšie informácie zostručnené:

Aby ste sa nezdržiavali dlhým čítaním obchodných podmienok, pripravili sme pre vás skrátenú verziu:

Platba:

Môžete platiť prevodom na účet, dobierkou alebo osobne. Pre bližšie info. kliknite tu

Dodanie:

Celkovo do 5 dní bude tovar pri vás. Ak to bude dlhšie, budeme vás kontaktovať. Pre bližšie  info. kliknite tu.

Poštovné:

Balné, manipulácia a poštovné hradíme my. Pre bližšie info. kliknite tu

Záruka

Poskytujeme štandardnú záruku 24 mesiacov. Pre bližšie info kliknite tu

Vrátenie tovaru

Nie je problém, ak je tovar nepoškodený kedykoľvek do 30 dní bez udania dôvodu. Pre bližšie info. kliknite tu

Zrušenie objednávky

Ak máte záujem objednávku zrušiť, zavolajte nám na tel. č. 09188 839 806. Pre bližšie info. kliknite tu

  1. IDENTIFIKAČNÉ A KONTAKTNÉ ÚDAJE
      1. Prevádzkovateľ
      2. Kontaktné údaje
      3. Bankové spojenie
      4. Kontakt pre reklamáciu
  1. VYMEDZENIE POJMOV
  1. PREČO KUPOVAŤ U NÁS
      1. Množstevné zľavy
      2. Originálny tovar
      3. Pomer kvalita a cena
      4. Bezproblémové vrátenie tovaru
      5. Bezproblémová reklamácia
      6. Ľudskosť
      7. Baví nás to
  1. OBJEDNÁVKA
      1. Všeobecné podmienky
      2. Uzatvorenie kúpnej zmluvy
      3. Platobné podmienky, konečná cena, zľavy u nás, spôsob platby
      1. Doručenie zásielky
      2. Dodacie podmienky
      3. Dodacie lehoty
      4. Zrušenie objednávky
  1. REKLAMAČNÉ PODMIENKY
      1. Všeobecné podmienky
      2. Dôvody neplatnosti záruky
      3. Spôsob uplatnenia reklamácie
      4. Podmienky reklamácie
      5. Náklady spojené s reklamáciou
      6. Oboznámenie o výsledku reklamácie
      7. Všeobecné podmienky reklamácie
      8. Alternatívne riešenie sporov pri reklamácii
  1. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
      1. Prevádzkovateľ vašich osobných údajov
      2. Súhlas so spracovaním údajov
      3. Sprístupňovanie osobných údajov
      4. Dĺžka uchovávania údajov
      5. Práva dotknutej osoby
      6. Záverečné a prechodné ustanovenia

Plné znenie obchodných podmienok sa nachádza tu:

Identifikačné a kontaktné údaje prevádzkovateľa e – shopu

Prevádzkovateľ:

Obchodné meno Pietro Biblico, s.r.o.
Sídlo

a miesto podnikania

ul. ČSA 1861/3A,

026 01, Dolný Kubín, Slovensko

IČO 50 001 965 dňa 16.10.2015
DIČ 2120143795
IČ DPH SK2120143795
Konateľ Mgr. Martina Ďubeková
Obchodný register Okresný súd Žilina, s.r.o.,

vložka č. 64459/L

Kontaktné údaje:

Telefón + 421 949 531 926
E-mail info@chcemdarcek.sk
Facebook chcemdarcek.sk
Web www.chcemdarcek.sk

Bankové spojenie:

Banka Slovenská sporiteľňa
IBAN SK28 0900 0000 0050 7779 0322

Kontakt, kde si môže spotrebiteľ uplatniť  reklamáciu:

Korešpondenčná adresa Darčekovoul. Samuela Nováka 1527

026 01, Dolný Kubín, Slovensko

Telefón + 421 918 839 806
E-mail info@chcemdarcek.sk

Vymedzenie pojmov

Prevádzkovateľ, predávajúci, dodávateľ – je firma Pietro Biblico, s. r. o., so sídlom ul. ČSA 1861/3A, Dolný Kubín. Sídlo predajne Darčekovo ul. Samuela Nováka 1527, Dolný Kubín

Zákazník – je fyzická osoba, ktorá využíva služby spoločnosti „Pietro Biblico“. Objednáva si produkty na stránke www.chcemdarce.sk, či už e-mailom, telefonicky, alebo cez registráciu na stránke.

E-shop –  je počítačový systém umiestnený v sieti internet s verejným prístupom, ktorý umožňuje objednávanie tovaru.

Objednávka – je vyplnený elektronický formulár, obsahujúci informácie o zákazníkovi, zozname objednaného tovaru a celkovej cene objednávky. Formulár o objednávke môže byť vyplnený aj predávajúcim, na základe osobnej, telefonickej alebo e-mailovej komunikácie so zákazníkom.

Adresa doručenia – je adresou, miestom, ktoré určil zákazník, na ktorú je prevádzkovateľ povinný zabezpečiť doručenie zásielky.

Doručovacie spoločnosť – doručovacou spoločnosťou sa rozumie Slovenská pošta alebo iný prepravca, ktorý realizuje doručovanie zásielok.

Objednávka

Všeobecné podmienky

  1. Zákazník vykoná objednávku na základe ponuky na chcemdarcek.sk
  2. Objednávku je možné vykonať:
  • e-mailom: biblico@gmail.com
  • telefonicky: + 421 918 839 806
  • facebook: DarčekovoDK
  • osobne: Darčekovo, ul. Samuela Nováka 1542 Dolný Kubín
  1. Pri telefonickej objednávke si predávajúci a kupujúci potvrdia jej obsah, hlavne druh tovaru, počet kusov, písomné prílohy, ktoré tvoria prílohu tovaru, cenu za tovar a prepravu, spôsob a termín doručenia.
  2. V prípade potreby budú zasielané všetky ďalšie informácie prednostne e-mailom. Môžu byť využité aj ďalšie formy kontaktov, ktoré zákazník uviedol.
  3. Podmienkou platnosti objednávky je pravdivé a úplné vyplnenie všetkých údajov a náležitostí požadovaných systémom pri registrácii alebo pri realizácii objednávky zo strany kupujúceho zákazníka a jej prijatím na strane predávajúceho.
  4. Objednávka je potvrdená až na základe spätného potvrdenia prevádzkovateľom. Pri potvrdení objednávky bude uprednostnený spôsob potvrdenia objednávky, ktorým zákazník objednávku vykonal. Objednávku je možné potvrdiť aj inými spôsobmi, ktoré zákazník zadal pre komunikáciu s ním.
  5. Odoslaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito nákupnými a reklamačnými podmienkami.

Uzatvorenie kúpnej zmluvy

  1. Potvrdením objednávky zo strany predávajúceho vzniká kúpna zmluva, ktorú je možné meniť, rušiť alebo dopĺňať len na základe vzájomnej dohody medzi kupujúcim a predávajúcim, ak zákon alebo iný právny predpis neustanovuje inak.
  2. Potvrdením objednávky zo strany predávajúceho je odoslanie tovaru.
  3. Kupujúci je odoslaním objednávky viazaný k zaplateniu kúpnej ceny objednaného tovaru.
  4. Kúpnou zmluvou sa prevádzkovateľ zaväzuje, že zákazníkovi odovzdá tovar, ktorý je predmetom kúpy, a umožní mu nadobudnúť vlastnícke právo k nemu. Zákazník sa zaväzuje, že tovar prevezme a zaplatí kúpnu cenu, ktorá bola dohodnutá.
  5. Zákazník sa stáva vlastníkom tovaru až po úplnom zaplatení dohodnutej kúpnej ceny.

Platobné podmienky

Cena

  1. Ceny sú uvedené v čase objednania tovaru.
  2. Ceny sú uvedené vrátane DPH.
  3. V konečnej cene tovaru sú započítané expedičné náklady doručovateľskej služby, balné a manipulačné poplatky.
  1. Akciové ceny a zľavy sú platné do vypredania zásob.
  1. Cena vygenerovaná e-shopom alebo po vzájomnej komunikácii po vystavení objednávky je už konečná, vrátane vedľajších nákladov. Zákazník už neplatí žiadne ďalšie poplatky.

Spôsoby platby

1.    Platba na dobierku (len na území Slovenska)

Po objednaní bude zákazníkovi emailom doručené potvrdenie objednávky. Následne mu bude objednaný tovar pripravený a expedovaný (spolu s faktúrou) prostredníctvom Slovenskej pošty, ak nebude dohodnutý iný dopravca. O odoslaní tovaru bude zákazník informovaný prostredníctvom emailu. Tovar bude uhradený pri prevzatí dobierky.

2.    Prevodom na účet prevádzkovateľa

Zákazník zo svojho účtu uhradí platbu, ktorú zobrazí e-shop (variabilný symbol je číslo objednávky). Po prijatí platby na účet Prevádzkovateľa bude objednaný tovar expedovaný zákazníkovi na adresu doručenia uvedenú v objednávke. O prijatí objednávky aj o odoslaní tovaru je zákazník informovaný prostredníctvom emailu.

3.    Platba v hotovosti

Po objednaní bude zákazníkovi emailom doručené potvrdenie objednávky. Zákazník zaplatí osobne za objednávku v predajni Darčekovo DK, ul. Samuela Nováka 1527/3A, 026 01 Dolný Kubín.

Doručenie zásielky

  1. Dopravu objednávky na určenú adresu zaisťuje predávajúci iba na územie Slovenskej republiky. Výška poplatku za dopravu je 2,50,- eur, pri objednávke nad 50 eur, nie je tento poplatok účtovaný.
  2. Poštovné, balné a manipulačné poplatky sú je účtované nasledovne:
    • 1,40,- eur pri platbe dobierkou.
    • 0,- eur pri platbe prevodom na účet.
    • 0,- eur pri platbe platobnou kartou.
    • 0,- eur pri osobnom prevzatí.
  1. Tovar bude odoslaný najneskôr do dvoch pracovných dní od potvrdenia objednávky, Slovenskou poštou. Slovenská pošta doručuje tovar v rámci dvoch pracovných dní.
  2. Prevádzkovateľ môže využiť aj iný spôsob doručenia tovaru zákazníkovi.
  3. Zákazník si môže voliť možnosť prevziať zásielku osobne, čím si môže skrátiť čas doručenia. Tovar je možné prevziať v našej predajni Darčekovo v Dolnom Kubín na ul. Samuela Nováka 1527 – (10 m nad Oravskou knižnicou ). Samozrejme vtedy odpadá, poštovný poplatok a manipulačný poplatok.
  4. Kupujúcemu odporúčame pred prevzatím a zaplatením zásielky od prepravcu na mieste skontrolovať či zásielka nie je poškodená. V prípade rozsiahleho poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a iné rozsiahle poškodenia) odporúčame zásielku neprebrať a dôvod uviesť do prepravných dokladov.

Dodacie podmienky

Predávajúci sa zaväzuje:

  1. Dodať kupujúcemu druh tovaru a množstvo objednaného tovaru v kúpnej cene a za platobných podmienok, ktoré platia v deň odoslania objednávky.
  2. Dodať kupujúcemu tovar vhodne zabalený, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy.
  3. Pri objednávke viacerých produktov odoslať tovar naraz, avšak ak na niektorý z výrobkov je dlhšia doba dodania, objednávka bude vybavovaná postupne. Najprv tovar na sklade, potom objednaný tovar. Všetky expedičné náklady hradí prevádzkovateľ.

Predávajúci nezodpovedá za:

  1. Oneskorené dodanie tovaru zavinené prepravnou spoločnosťou.
  2. Oneskorené dodanie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou zákazníka.
  3. Za poškodenie zásielky zavinené doručovateľskou spoločnosťou.
  4. Prípadné nedodanie tovaru, ku ktorému došlo vinou výrobcu (dodávateľa) v dôsledku akéhokoľvek obmedzenia, prípadne zrušenia distribučných práv alebo prekážok (ak sa takáto skutočnosť vyskytne, budeme Vás ihneď kontaktovať a navrhneme dostupné riešenia).

Zákazník sa zaväzuje:

  1. Objednaný tovar prevziať a skontrolovať neporušenosť obalov.
  2. Zaplatiť za tovar v plnej výške a v zmysle platobných podmienok platných v deň odoslania objednávky.
  3. V prípade, že si kupujúci tovar neprevezme (na základe objednávky) a neuplatní v stanovenej lehote právo na odstúpenie od zmluvy, predávajúci si vyhradzuje právo uplatniť svoj nárok na náhradu vzniknutej škody.
  4. Zákazník je povinný prevziať tovar v dohodnutom mieste a čase osobne, alebo zabezpečiť jeho prevzatie.
  5. V prípade, že si zákazník tovar neprevezme pri prvom doručení a požaduje opätovné doručenie tovaru, prevádzkovateľ si vyhradzuje právo nezaslať mu tovar. Prípadne zaslať mu tovar až po uhradení nákladov spojených s prvotným doručením.

Dodacie lehoty

  1. Dodávky objednaného tovaru budú podľa dostupnosti produktov a prevádzkových možností predávajúceho realizované v čo najkratšom termíne.
  2. Priemerná doba odoslania nášho tovaru sa pohybuje zvyčajne v rozmedzí od 24 hodín do 3 pracovných dní. K tejto dobe je potrebné pripočítať dobu pre doručenie doručovateľskej spoločnosti cca 2 dni. Celkovo je to maximálne 5 dní.
  3. Pri tovare, ktorý nie je skladom vás vopred upozorníme e‑mailom alebo telefonicky na zmenu dodacej lehoty vášho tovaru.
  4. Ak sa nám tovar nepodarí zabezpečiť ani v dodatočnej lehote, máte právo od zmluvy odstúpiť a v prípade úhrady kúpnej ceny alebo jej časti vám budú finančné prostriedky vrátené čo najskôr, avšak najneskoršie do 14 dní na vami určený bankový účet.

Zrušenie objednávky

Odstúpenie zmluvy zo strany zákazníka:

  1. Kupujúci môžu bez udania dôvodu stornovať svoju objednávku až do jej overenia predávajúcim. Túto objednávku môže zrušiť telefonicky + 421 918 839 806 alebo e-mailom: darcekovodk@gmail.com
  2. Kupujúci má podľa §7 Zákona č. 102/2014 Z. z. právo odstúpiť od zmluvy uzatvorenej na diaľku bez uvedenia dôvodu do 14 dní od prevzatia tovaru.
  3. Prevádzkovateľ poskytuje nadštandardnú predĺženú záruku vrátenie tovaru do 30 dní od prevzatia tovaru. Tovar je potrebné vrátiť na adresu predávajúceho.
  4. Ak zákazník odstúpi od zmluvy, bude znášať náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu.
  5. Predávajúci nie je povinný vrátiť kupujúcemu platby predtým, ako mu je tovar doručený, alebo kým kupujúci nepreukáže zaslanie tovaru späť predávajúcemu.

Odstúpenie od zmluvy zo strany prevádzkovateľa:

  1. Ak prevádzkovateľ nie je schopný splniť objednávku alebo jej časť v lehote na vybavenie objednávky pri vynaložení maximálneho úsilia a to z dôvodov napr. že tovar sa nevyrába, nie je dostupný u výrobcu alebo na externom sklade dodávateľa, výrobca vykonal tak závažné zmeny, pre ktoré nie je možné realizovať objednávku, môže objednávku stornovať, o čom kupujúceho oboznámi e-mailom alebo iným spôsobom, ktorý zadal zákazník ako prostriedok komunikácie s ním.
  2. Ak zákazník v objednávke uviedol nepravdivé alebo zavádzajúce údaje, ktoré nie je možné overiť, napríklad nesprávny e-mail alebo telefonický kontakt.
  3. Ak zákazník opakovane neplní svoj záväzok odobrať tovar a zaplatiť kúpnu cenu aj so súvisiacimi poplatkami.
  4. Ak zákazník uhradil preddavok, prevádzkovateľ je tento preddavok povinný uhradiť do 14 dní od zrušenia objednávky. Budeme robiť všetko preto, aby to bolo skôr.

Reklamačné podmienky

Všeobecné podmienky:

  1. Prevádzkovateľ zodpovedá za vady, ktoré má tovar pri prevzatí kupujúcim.
  1. Pokiaľ zákazníkovi nebol vydaný pri predaji tovaru záručný list, na uplatnenie nárokov zo zodpovednosti za vady postačuje doklad o kúpe daného tovaru (faktúra slúži ako dodací list).
  2. Záručná doba na zakúpený tovar je štandardne 24 mesiacov pri inom type tovaru, ktorý podlieha kratšej záručnej dobe je záručný doba vyznačená na obale.
  3. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru zákazníkom. V prípade, ak je reklamovaný tovar doručovaný kupujúcemu poštou alebo kuriérskou službou, začína záručná doba plynúť od prevzatia tovaru od kuriéra alebo poštového doručovateľa.
  4. Ak predávajúci predáva poškodený alebo použitý tovar za zníženú cenu z tohto dôvodu, kupujúci nie je oprávnený reklamovať vadu, pre ktorú bola cena znížená. Kupujúci je o tejto vade informovaný. Ak má však predmetný tovar so zníženou cenou ďalšiu (inú) vadu, nesúvisiacu so zníženou cenou, má kupujúci právo na štandardnú záruku ako je uvedené v reklamačnom poriadku.

Dôvody neplatnosti záruky:

Záruka sa nevzťahuje na poškodenie tovaru, ktoré vznikne:

  1. Prirodzeným alebo nadmerným mechanickým opotrebením.
  2. Znečistením tovaru alebo jeho častí v dôsledku zanedbania údržby alebo nedostatočnou údržbou.
  3. Používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostredia, v ktorom sa tovar bežne používa.
  4. Vonkajšími vplyvmi, napr. pádom alebo nárazom.
  5. Zásahom do tovaru neoprávnenou osobou (neodborné opravy alebo úpravy).
  6. Pri používaní tovaru v rozpore s návodom na obsluhu.
  7. Mechanickým poškodením – roztrhnutý, prerezaný, tepelne poškodený tovar, tovar poškodený neopatrným neúmerným fyzickým zaobchádzaním, zámerným poškriabaním vrstiev tovaru a pod.
  8. Záruka sa tiež nevzťahuje na škody vzniknuté v dôsledku živelnej udalosti, živelnej katastrofy, násilného poškodenia, poveternostných podmienok alebo prevádzkou v extrémnych a neobvyklých podmienkach.

Spôsob uplatnenia reklamácie

  1. V prípade reklamácie je potrebné kontaktovať nás v čo najkratšom čase nasledovne:
  • Telefonicky na +421918 839 806,
  • E-mailom darcekovodk@gmial.com,
  • Poštoualebo osobne na adrese: ul. Samuela Nováka 1527/3A,  026 01 Dolný Kubín.
  1. Následne spoločne prekonzultujeme predmetnú reklamáciu a postupe pri reklamácii.
  2. Obratom bude zákazníkovi doručený reklamačný formulár.
  3. Veríme, že tovar reklamujete v súlade so všetkými etickými princípmi, preto sa budeme snažiť reklamáciu riešiť čo najviac k vašej spokojnosti čo sa týka rýchlosti a oprávnenia reklamácie.

Podmienky reklamácie:

  1. Reklamácia musí byť vyhotovená písomne.

V súvislosti s reklamáciou je nutné vyplniť reklamačný formulár, ktorý nájdete na našej webovej stránke www.chcemdarcek.sk a doručiť spoločne s reklamovaným tovarom na adresu prevádzkovateľa: ul. Samuela Nováka 1527/3A,  026 01 Dolný Kubín.

  1. Balík musí byť
    • riadne zabalený tak, aby sa zabránilo poškodeniu,
    • balík má obsahovať:
      • reklamovaný tovar,
      • kópiu faktúry,
      • popis závad
      • kontaktné údaje kupujúceho (adresa, tel. číslo, e-mail).
  1. Tovar zasielajte buď formou balíka alebo doporučene ako list. Pri zaslaní tovaru dobierkou nebude táto zásielka prijatá.
  2. Zákazník zodpovedá predajcovi za všetky straty, ktoré mu vzniknú tým, že úmyselne neuvádzal pravdivé údaje vo svojom reklamačnom formulári.

Náklady spojené s reklamáciou

  1. Náklady na prepravu reklamovaného tovaru smerom od zákazníka k predávajúcemu hradí zákazník. Prepravné a iné poplatky mu budú vrátené až po uplatnení oprávnenej reklamácie.
  2. V prípade oprávnenej reklamácie má zákazník právo na náhradu nákladov na uplatnenie reklamácie v nutnej výške k bezpečnému doručeniu (zákazník musí doložiť doklad k tejto preprave).
  3. V prípade neoprávnenej reklamácie nemá zákazník nárok na náhradu svojich nákladov spojených s vybavením reklamácie a predávajúci bude zákazníkovi účtovať prepravné náklady tovaru spojené s vrátením reklamovaného tovaru zákazníkovi.
  4. Spiatočnú prepravu po vybavení oprávnenej reklamácie hradí predávajúci. V prípade, že dôjde k vade výrobku v záručnej dobe, má zákazník právo na odstránenie vzniknutej vady. V prípade, že vada tovaru je neodstrániteľná, nahradí predávajúci kupujúcemu vadný výrobok novým výrobkom.
  5. Po dohode so zákazníkom môže byť tovar zamenený za iný druh tovaru alebo zákazníkovi budú vrátené peniaze v hodnote tovaru. Uprednostňujeme zákazníkovu vôľu na spôsob reklamácie.

Oboznámenie o výsledku reklamácie

  1. Budeme robiť všetko preto, aby tento čas bol čo najkratší a kontaktovali sme vás od 24 hodín do 3 pracovných dní, tak aby sme dosiahli vašu spokojnosť.
  2. V odôvodnených podmienkach (napr. odborné posúdenie nedostatku) je zákazník informovaný najneskôr do 30 dní.
  3. V prípade, že by oboznámenie o reklamácii trvalo dlhšie ako 30 dní tento zákazník právo odstúpiť od zmluvy a bude mu vrátená jeho hotovosť.
  4. O výsledku reklamácie bude zákazník informovaný bezprostredne po rozhodnutí o oprávnenosti reklamácie telefonicky, emailom, resp. doporučenou poštou reklamačným protokolom.
  5. Predávajúci zákazníkovi vydá potvrdenie o dátume a spôsobe vyriadenia reklamácie, vrátane potvrdenia o prípadnom vykonaní opravy a dobe jej trvania, prípadne písomné zdôvodnenie zamietnutia reklamácie.

Všeobecné podmienky reklamácie

  1. Na právne vzťahy upravené týmto reklamačným poriadkom sa vzťahujú právne predpisy platné na území Slovenskej republiky.
  2. Tento reklamačný poriadok vzťahuje len na vzťahy, ktoré vznikli medzi predávajúcim a kupujúcim, ktorý je spotrebiteľom v zmysle zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov.
  3. Zodpovednosť predávajúceho za vady tovaru, vrátane záruky za akosť, pri vzťahoch, ktoré vznikli medzi predávajúcim a kupujúcim, ktorý nie je spotrebiteľom v zmysle zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka.

Alternatívne riešenie sporov pri reklamácii

V prípade, že zákazník nie ste spokojný s vybavením svojej objednávky, dodaným tovarom alebo našimi službami, kontaktujte nás na pietro.biblico@gmail.com alebo na +421 918 839 806.

  1. Ak sa naďalej domnievate, že boli poručené vaše práva, môžete podľa zákona 391/2015 Z.z. subjektami alternatívneho riešenia sporov sú podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. sú orgány a oprávnené právnické osoby, ktorých zoznam nájdete na stránke ministerstva hospodárstva: https://www.economy.gov.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1
  2. Návrh možno podať spôsobom, ktorý je bližšie špecifikovaný v §12 zákona 391/2015 Z.z.
  3. Sťažnosť môže spotrebiteľ podať taktiež on-line pomocou platformy alternatívneho riešenia sporov, ktorú nájde na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.
  4. Alternatívne riešenie sporov môže začať iba spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci svojej podnikateľskej činnosti, povolania ani zamestnania.
  5. Alternatívne riešenie sporov nemožno začať v prípade, že hodnota sporu je menšia ako 20€.
  6. Subjektom Alternatívneho riešenia sporov je Slovenská obchodná inšpekcia, alebo iná právnická osoba zapísaná do zoznamu subjektov Alternatívneho riešenia sporov vedeného Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (ďalej len „Ministerstvo“).
  7. Návrh môže zákazník podať u subjektu Alternatívneho riešenia sporov v listinnej podobe, v elektronickej podobe, alebo ústne do zápisnice;
  8. Návrh môže zákazník podať aj prostredníctvom formuláru dostupného na webovom sídle Ministerstva economy.gov.sk, webovom sídle SOI www.soi.sk, alebo prostredníctvom platformy ARS dostupnej na webovej stránke EÚ ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.
  9. Alternatívne riešenia sporov vedené Slovenskou obchodnou inšpekciou je bezodplatné, iný subjekt Alternatívneho riešenia sporov môže od kupujúceho požadovať úhradu poplatku za začatie Alternatívneho riešenia sporov maximálne do výšky 5 EUR s DPH. Subjekt Alternatívneho riešenia sporov ukončí alternatívne riešenie sporu v zásade do 90 dní odo dňa jeho začatia.
  10. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku.

Chránime Vaše súkromie a ochrana Vašich osobných údajov je našou prioritou. Tieto pravidlá ochrany osobných údajov (ďalej len „Pravidlá ochrany osobných údajov“) obsahujú informácie o tom, ktoré Vaše osobné údaje pri vykonávaní našej činnosti zhromažďujeme, ako ich používame a akým spôsobom ich chránime.

Prevádzkovateľom vašich osobných údajov je:

Obchodné meno: Pietro Biblico, s.r.o.
Sídlo a miesto podnikania: ul. ČSA 1861/3A, 026 01 Dolný Kubín Slovensko
IČO: 50 001 965 dňa 16.10.2015

Kontakt ohľadom vašich osobných údajov:

Zodpovedná osoba za vaše osobné údaje je konateľka spoločnosti Mgr. Martina Ďubeková, v prípade akýchkoľvek otázok ohľadom vašich osobných údajov nás kontaktujte:

Korešpondenčná adresa: ul. ČSA 1861/3A, 026 01 Dolný Kubín Slovensko
Telefón: + 421 918 839 806
E-mail: pietro.biblico@gmail.com

Súhlas so spracovaním osobných údajov:

  1. Pietro Biblico, s.r.o. spracúva osobné údaje fyzických osôb starších ako 16 rokov zaregistrovaných  na webovej stránke chcemdarcek.sk  (ďalej spolu ako “dotknuté osoby“) v rozsahu, spôsobom a za účelom, ktorý je v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/2018 Z.z. Zákon o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „zákon o ochrane osobných údajov“).
  2. Pri registrácii vyjadruje kupujúci súhlas s použitím jeho osobných údajov prevádzkovateľom za účelom zaslania objednaného tovaru na jeho adresu, ale tiež súhlas na komunikáciu súvisiacu s registráciou a objednaným tovarom.
  3. Súhlas so spracúvaním osobných údajov podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov  kupujúci  súhlasí  so spracovaním  osobných  údajov  na účely uzavretia a plnenia kúpnej zmluvy a plnenia záväzkov vyplývajúcich z kúpnej zmluvy a v súvislosti s ňou, ako aj v predzmluvných vzťahoch s dotknutými osobami.
  4. Bez týchto údajov by nebolo možné uzavrieť kúpnu zmluvu.
  5. Vaše osobné údaje spracúvame najmä pri vybavovaní objednávok, vystavovaní faktúr, doručovaní objednaného tovaru, evidencii objednávok a kúpnych zmlúv, evidencii osôb navštevujúcich eshop, registrovaní prostredníctvom E-shopu a pri vybavovaní prípadných reklamácií. Získané údaje používame aj na tvorbu cielených odporúčaní produktov (odporúčania na eshope, obsah noviniek a akcii doručovaných do emailu), marketing na eshope ako aj iných stránkach a analýzu správania počas návštev s cieľom zvyšovania kvality ponúkaných produktov a služieb.
  6. U dotknutých osôb sa spracúvajú tieto údaje v nasledovnom rozsahu: titul, meno, priezvisko, bydlisko, e-mailová adresa, fakturačná adresa, adresa dodania tovaru, kontaktné telefónne číslo, cookies, číslo účtu, história nákupov.
  7. Cookies sú zvyčajne malé textové súbory, ktoré sú vytvorené prehliadanou internetovou stránkou a uložené vo Vašom zariadení (napr. Váš počítač, smartfón, tablet alebo iné zariadenie, z ktorého pristupujete na internetovú stránku). Cookies nám zároveň pomáhajú pochopiť, čo vás zaujíma na našej webovej stránke, či je pre vás dostatočne prehľadná a viete na nej nájsť to, čo hľadáte. Cookies teda používame tiež za účelom zlepšenia používateľského zážitku. Súbory cookies môžu tiež zaznamenávať ďalšie informácie, ako počet návštevníkov našich webových stránok a tiež aké podstránky nášho webu najčastejšie navštevujete. Používajú sa tiež na to aby vám bola zobrazovaná reklama a obsah stránky, ktoré sú pre vás relevantné vzhľadom na Vaše záujmy a potreby.
  8. Súhlas so spracúvaním  osobných  údajov podľa  zákona  č. 18/2018 Z.    o  ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov udeľujete na dobu nevyhnutnú na vybavenie objednávky a ďalej na plnenie súvisiacich nárokov (napr. reklamácia).
  9. Spoločnosť Pietro Biblico, s.r.o., vyhlasuje, že osobné údaje spracúva v súlade s mravnými a etickými princípmi.
  10. Dbáme na to aby tieto údaje dotknutých osôb boli chránené proti krádeži, strate, alebo inak neprístupnému spôsobu zaobchádzania.
  11. V prípade, že ste u nás prihlásený k odberu noviniek, zároveň tým vy ako dotknutá osoba vyjadruje súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na marketingové účely v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo a cookies.

Sprístupňovanie osobných údajov:

  1. Vaše osobné údaje nezverejňujeme, nesprístupňujeme, neposkytujeme žiadnym iným subjektom s výnimkou situácií, ktoré sú nevyhnutné pre spracovanie vášho nákupu u nás.
  2. V súvislosti so spracúvaním vašich osobných údajov sa predpokladá podľa §13 ods. 1 písm. b) a f) Zákona č. 18/2018 o ochrane osobných údajov, že údaje budú poskytnuté a sprístupnené nasledovným tretím stranám pre účely nevyhnutné na spracovanie vašej objednávky:
    • Doručovateľské a kuriérske spoločnosti.
    • Služby vedenia a účtovníctva.
    • Štátnym a iné orgány, ktoré vykonávajú dohľad nad našou činnosťou alebo ktoré riešia spory, či výkon rozhodnutí.

Dĺžka uchovávania údajov:

  1. Osobné údaje uchováme pokiaľ je zriadené vaše konto u nás.
  2. V prípade, že konto u nás nemáte zriadené Vaše osobné údaje sú u nás uchovávané po dobu 3 rokov od doby vypočítanej z nasledovných dní:
    • odo dňa ich poskytnutia alebo
    • od dňa vykonania posledného nákupu.
  1. V prípade, že s vami pravidelne komunikujeme na základe marketingovej komunikácie alebo iných obdobných prípadoch uchovávame vaše údaje až do vášho odvolania.

Práva dotknutej osoby

  1. Máte právo na prístup, opravu, či vymazanie vašich osobných údajov, prípadne na obmedzenie ich využívania.
  2. Máte právo, kedykoľvek odvolať súhlas so spracovaním osobných údajov na tento účel, resp. so zasielaním marketingových a to nasledovne:
  • vo svojom profile ak ste zaregistrovaný,
  • prostredníctvom e –mailovej komunikácie na darcekovodk biblico@gmail.com,
  • prostredníctvom vyššie uvádzaných kontaktov,
  1. Máte tiež právo nás požiadať o dočasné obmedzenie spracúvania, a to v týchto prípadoch:
  • ak sa domnievate, že o vás spracúvame nesprávne osobné údaje, do doby, než sa overí správnosť týchto osobných údajov,
  • spracúvanie vašich osobných je protizákonné a vy sa rozhodnete namiesto vymazania osobných údajov žiadať obmedzenie ich spracúvania,
  • už nepotrebujeme osobné údaje na účely spracúvania, avšak tieto sú potrebné pre vaše vlastné účely preukázania, uplatňovania alebo obhajovania vašich právnych nárokov,
  • v prípade ak namietate spracúvanie vašich osobných údajov, do doby overenia či oprávnené dôvody pre spracúvanie osobných údajov prevažujú nad vašimi oprávnenými záujmami.
  1. Po uplynutí doby platnosti súhlasu, alebo po obdržaní odvolania súhlasu so spracúvaním osobných údajov Pietro Biblico, s.r.o., zabezpečí bezodkladne blokovanie a likvidáciu osobných údajov dotknutej osoby.
  2. Máte právo podať sťažnosť u dozorného orgánu na ochranu osobných údajov, ktorým je Úrad na ochranu osobných údajov, sídlo a kontakty sú k dispozícii na internetovej stránke uoou.sk.
  3. Príslušným právnym predpisom pre uplatnenie vašich práv je najmä Nariadenie GDPR, aplikovateľný zákon o ochrane osobných údajov v účinnom znení a ostatné aplikovateľné všeobecne záväzné právne predpisy.

Záverečné a prechodné ustanovenia

  1. Tieto podmienky nákupu platia v znení uvedenom na internetovej stránke www.pietrobiblico.sk v deň odoslania elektronickej objednávky s výnimkou, ak je medzi oboma stranami vyslovene dohodnuté inak.
  2. Odoslaním elektronickej objednávky zákazník bez výhrad súhlasí s obchodnými podmienkami v tomto e-shope.
  3. V prípade, ak sa preukážu kompetentným orgánom Slovenskej republiky niektoré ustanovenia týchto podmienok ako neplatné alebo nevynútiteľné, a to celkom alebo čiastočne, platnosť a vynútiteľnosť ostatných ustanovení a zvyšné časti príslušného ustanovenia tým zostávajú nedotknuté.
  4. Vzťahy medzi oboma stranami, ktoré nie sú upravené týmito obchodnými podmienkami sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov, zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov, zákona č.22/2004 Z.z. o elektronickom obchode v znení neskorších predpisov, a zákona 102/2014 Z.z., prípadne inými súvisiacimi zákonmi slovenského právneho poriadku.
  5. Predávajúci a kupujúci sa dohodli, že plne uznávajú elektronickú formu komunikácie, najmä prostredníctvom elektronickej pošty a internetovej siete ako platnú a záväznú pre obe zmluvné strany.
  6. Kupujúci sa považuje pre účely aplikácie ustanovení všeobecne záväzných právnych predpisov určených na ochranu spotrebiteľa za spotrebiteľa.
  7. Predávajúci si vyhradzuje právo v budúcnosti meniť a inak upravovať tieto obchodné podmienky. Akékoľvek zmeny všeobecne ustanovených podmienok nadobúdajú účinnosť zverejnením na stránke www. pietrobiblico.sk.

Údaje boli aktualizované a majú účinnosť od 20.11.2019